Pagina's

zondag 15 augustus 2010

Wasdanou?

 
Zoonlief vraagt zich de laatste tijd nogal wat af. Er gaat geen dag voorbij of hij heeft zeker 103 keer gevraagd "wasdanou?"
Of het nou een geluid, een voorwerp, een handeling of een nou, noem nog 's iets is, hij vraagt "wasdanou?"
Houdt natuurlijk in dat ik den hele dag minimaal 103 keer uitleg wat wat is want ik weet immers alles. En ik kan ook alles maar dat is een onderwerp die ik een andere keer ga behandelen.
En zo werk ik weer aan de noodzakelijke kennisvergaring van zoonlief.
Briljant concept.

Nu dacht ik vanavond dat ik daar natuurlijk ook wel iets mee zou kunnen doen. Creatief als ik ben (en afgekeken van GS waar het 'Maar wat is het' heet), dacht ik; ik maak er een "Wasdanou-kwisje?" van.
Is toch leuk voor m'n volgers?

Bovenstaande foto is een fragment van een veul grotere foto.
Weet jij wat het is?

Oja, het heeft natuurlijk te maken met zoonlief.
Ere wie ere toekomt.

Voor de winnaar liggen er 3 gesigneerde cd's met alle Wasdanou-vragen van zoonlief van afgelopen week klaar.
Gratis af te halen.


14 opmerkingen:

  1. Das lastig, kom ik bij toeval op dit blog terecht.
    Niks aan de hand, maar dan ook opeens onmogelijke vragen beantwoorden.
    Wasdanou?
    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet het! Het is een stukje laars van zoonlief. Dat was niet zo moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk rubberlaarsje met een lange jas.
    Leuk deze quiz..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gewoon een laarsje met driekwart broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wacht even, heb jij de reacties vergemakkelijkt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, te vroeg gejuicht. Hij onthoudt naam/url niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan niet anders zeggen dan dat Nieta de hoofdprijs kan komen halen. Gefeliciteerd meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ik hier kom doen? Dat is toch duidelijk, jou redden van de ondergang. Als ik hier niet meer reageer, leest hier niemand meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat is het. Jij bent dus de reden dat ik zo redelijk succesvol ben? Bedankt man. Je bent een echte vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ja zeg, dat wist je toch wel? Waarom loop je anders overal rond te bazuinen dat je mij kent? Mensen, ze zitten bij McDonalds in Aubenas hoor, het gaat goed met ze.

    Hoe is het trouwens met Silvia? Is ze de situatie al zat?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die sufklutten bij jou moeten toch ook op de hoogte gehouden worden? Aan een geintje wilden ze niet meewerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij wordt groot zeg. Ja zoonlief bedoel ik.

    BeantwoordenVerwijderen