Pagina's

vrijdag 13 augustus 2010

Hoiiiiiiiiiiiiii. En welkom

Nou, hallo zeg!

Jazeker, je ziet 't goed, ik zit vanaf nu bij Blogspot. Na de zoveelste verandering bij dat web-log zat het bij mij tot hier.
HIER dus. Klut! Ja, hoe beeld ik dat nou uit? Doe je rechterhand in de saluutvorm en houdt 'm dan boven je hoofd. Tot DAAR dus.
Dus beste vaste volgers, passen jullie het even aan?

Ben je nieuw hier? Waar de fuk bleef je zolang man!

Vanaf vandaag, of eigenlijk vanaf maandag want het is weekend immers, plemp ik hier m'n units.
Wat zijn nou eigenlijk units? veelgestelde vraag op m'n oude weblog,http://www.slink.web-log.nl/.

Goeie units zijn verhalen. Maar ook een stel fijne volle glazen bier. Goede intieme vrienden. Een fijn stel borsten. Eigenlijk zijn units wat jij wilt.

En dat zul je hier ook terug vinden. Allerlei verhalen over allerlei onderwerpen.
Dus.
Ik moet nog een beetje uitvissen hoe het hier allemaal werkt maar worrie niet, ik kom er wel uit.

Ik ga nu even een unit nemen.

Tata en stay tuned.

9 opmerkingen:

  1. Wens vriendin sterkte aankomende dagen.(jij ook een beetje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Ziet er nog steeds niet uit maar da's goed. Da's Her anus. You go, girl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed hoor hartje. Ik heb de link op mijn blog en mijn startpagina aangepast. Vort maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap er niks van. Op je oude weblog staat toch ook alles nog?
    Maar het is goed hoor, ik volg je. Dat er maar een hoop goede units te nuttigen zullen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, nee hè? Ik vind dit helemaal geen leuk reactieveld! Hebben wij hier ook nog een stem in of "boeit het jou geen fuk wat wij units vinden?" En ik moet elke keer mijn hele toestand invullen!

    Verder vind ik het wel spannend, zo'n frisse wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat hoppen van blogsite naat blogsite begrijp ik nog steeds niet.
    Maar velen stappen over van het ene naar het andere.
    Ik blijf voorlopig zitten waar ik zit.
    Bij toeval op punt begonnen .....
    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost.

    BeantwoordenVerwijderen