Pagina's

maandag 23 augustus 2010

Hoest?

Ik krijg ontzettend veel vragen van hoe het nu momenteel inmiddels en hedentendage gaat?
Nou, hoe zal ik 't brengen?
We raken gewend. Laat ik dat zeggen.
Het is wel heel anders als toen bij Sam. Daar ben ik nu wel achter.
Maar na een dikke 2 dagen hebben we de juiste taakverdeling te pakken. Son pakt haar rust waar het kan, legt Teun op de juiste tijden aan de accu en laat de kraamhulp het werk doen waarvoor ze is binnengehaald.
En ik? Ik entertain Sam. De hele dag entertain ik Sam. Ik pak m'n rust over een paar weken wel. Je hoort mij niet klagen, ben geen mietje!

Gisteren had ik Sam meegenomen naar het 3-jaarfeestje van zijn beste vriend. Toen we thuis kwamen was het eten klaar. EN ZO HOORT 'T!
Schoonmoeder had heerlijk gekookt, we hebben heerlijk gegeten.
"Zal ik de afwas doen of met Sam met spelen, vroeg ze.
"Ik doe de afwas wel joh", zei ik.
Dat het een complete voedselbank-afwas was had ik niet gezien. Goeiendag zeg!
Ik zette alles in de afwasmachine.
Maar het schijnt dat we die helemaal niet hebben. Heb ik weer!
Ik ben potverdrieeuro's 5 kwartier bezig geweest met de boel schoon krijgen! En dat na een drukke entertaindag!
Maar daar hoor je mij natuurlijk niet over.

Kortom, het gaat goed met de Slinkjes.




 
  

12 opmerkingen:

  1. Als het maar goed gaat, en dat zeiken doe je vandeweek maar weer, als ik bel ;-) En je mag zeiken, zeiken is goed voor de bloedsomloop..

    Geniet met z'n vieren, en houd de keet schoon, we komen het volgende week al inspecteren he! Dat is sneller dan je denkt!! En denk maar niet dat ik af ga wassen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goddomme, wat een wallen heeft Sam! Het is niet de bedoeling dat je hem wakker maakt voor de voedingen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat? Geen vaatwasser? Schat, dan verkoop je toch geweaun de auto.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dwalend op het internet, lezend van blog naar blog kom ik hier lezen.
    Prachtig een gelukkig gezin.
    En de units vliegen mij om de oren.
    Vooral dat vloeibare spreekt mij aan, smeert mijn keel.
    Vriendelijke groet uit Amsterdam-ZuidOost

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ff off-topic en giga spam: willen alle units ff naar 'the hall of fame' van 't Kruidvat gaan? Check laatst toegevoegde boeken 'Kasteel Mesen anno 2010' en stem ff. Heb ik ook wat. Tnx Hermie, mijn dank is fenomenabel :-) http://kruidvat.fotoboekwedstrijd.nl/index.php?page=79&fotoalbum=668

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat van die wallen wou ik ook zeggen. Mack, hou daar nou eens mee op!
    Geen afwasmachine?? De beste uitvinding die de mens ooit heeft gedaan! Maar wel een leuke anecdote, idd. Ik zie je al staan zweten boven die berg afwas...
    Mooi dat het goed gaat, houwen zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. :-)
    Hang in baby. Over een jaar of vijftien wordt het gemakkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ S1m0ne: heb gestemd, heb je de foto's met toestemming kunnen maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Zustertjen: tnx! Nee, we hadden geen toestemming, ook niet gevraagd. Stiekem over een muur heen geklommen en tussen een hek doorgeglipt; winkelhaak in m'n broek. Was wel een beetje spannend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeg chicks, ik heb er helemaal geen moeite mee dat jullie MIJN site gebruiken om lekker te klessebessen over fotootjes hoor.
    Denk, zeg 't ff.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn baby's eigenlijk lelijk. Zeg doe eens Photoshoppen joh!

    BeantwoordenVerwijderen