Pagina's

maandag 16 augustus 2010

Wasdanou? 2


Ik weet zo 1,2,3 niet iets om over te schrijven, ben nog steeds dit blogspot aan het uitvogelen maar ik wil jullie natuurlijk ook niet laten wachten op mijn dagelijkse kwaliteitsonzin.
Jullie krijgen van mij al dik 2 jaar het niveau die jullie verdienen en het zou van mij pretty arrogant zijn als ik jullie de komende tijd links (of rechts, ligt aan je geaardheid) laat liggen.
Ik kan wel wat kleine verhaaltjes over m'n belevenissen van de afgelopen 2 weken vertellen maar da's toch ook sneu?

Dus waarom niet zo'n uiterst succesvol gebleken Wasdanou? fragment?
Deze is van afgelopen zaterdag.
Weet jij wat het is?
 

8 opmerkingen:

  1. Ja, in jouw geval zou dat uiterst sneu zijn. Bovendien vraag ik het me af hoor, of jij dat kan.

    Dit is een Peugeot 306 1.4. XT Onmiskenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig trouwens hier die optie "misbruik rapporteren." K'ep er gelijk even gebruik van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, ik ben 'r ook weer. Laat me raden... Euhm.... ik denk dat 't een mislukte feauteau van twee knieƫn is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En La Smits had het bij het juiste end. Keurig meid!
    God man, wat is dit toch leuk.

    Nog eentje doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je haalt de man wel uit het platteland maar het platteland niet uit de man.

    BeantwoordenVerwijderen