Pagina's

vrijdag 20 augustus 2010

Klote schermen

Ik weet 't niet hoor maar volgens mij doen ze het expres. Gewoon om mij te pesten denk ik. Of zou het een complot zijn? Wie weet? En zijn we nu weer eens wat groots op 't spoor.
Sindskort worden de lettertjes op mijn beeldscherm na een tijdje wazig. Ik moet dan echt turen om te lezen wat ik wil lezen.
Het is bij m'n schootunit zo en ook nu, op m'n werk, is het niet anders.
Krijg er gewoon pijn in m'n unit van.

Aan mij ligt het niet. Mijn ogen zijn perfect. Ik kan uitstekend een havik zien vliegen vanaf de grond. En ik heb vroeger zoveel wortels gegeten dat ik tot aan mijn 92ste goede ogen moet hebben. Zei m'n moeder.

Maar, stel, we gaan van het ergste scenario uit:
Ik moet vòòr m'n 40ste een bril,

Zou dat schadelijk zijn voor m'n image?

7 opmerkingen:

  1. Nee hoor, bijzonder geil. Hij vijzelt je imago op tot ongekende hoogten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie een havik vanaf de grond vliegen. Die vind ik wel goed. Nooit over nagedacht. Er is eigenlijk geen kunst aan wat die havikken doen.

    Jouw image? Beschadigen? Onmogelijk. Dat zou net zoiets zijn als dat nu ontdekt werd dat Dutroux ook nog zwart geld op de bank bleek te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga mee met Jenni. Geil man! Eindelijk zie je er een beetje toonbaar uit!

    Linda

    (wat een kutweblog!! Ik krijg mn naam er niet in hier. En nee!! Ik heb geen zin me daarin te verdiepen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Linda, puuuuuuuuuuuuuuuuurp (geluid van m'n dikke fukvinger)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou zijn Havikken best wel groot dus ja..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elvis P., Lee T., Elton J., Nana M., Bril S. Zomaar een handje bril-dragers. Wie heeft daar nou nog moeite mee in deze tijd?! Btw, al bijna veertig joh?

    BeantwoordenVerwijderen