Pagina's

donderdag 26 augustus 2010

Bingo!

En de eerste prijs is al weer binnen. Man, wat een succes hangt er toch aan mijn, in spijkerbroek maar ook in boxershort, katunit, zwembroek en trainingsbroek, prachtig gevormde achterbips.
Teun is de eerstgeborende van de Heideweek 2010.
Hij is voor de rest van zijn leven HEIDEKIND 2010!!!


Afgelopen dinsdag belde een vrouw. Ze klonk als achter in de 80. Ze feliciteerde me. Met het feit dat Teun Heidekind was, niet met de geboorte ofzo nee, met het Heidekind.
"We komen donderdag met de koningin, de prinses en het hele gevolg tussen kwart voor 12 en kwart over 12 want zoveel tijd hebben we immers niet".
Ik zei dat ik het allemaal prima vond.
"U ontvangt dan kado's van alle deelnemende winkeliers van de gemeente."
Ik zei dat ik het allemaal prima vond.
"Er zal een foto gemaakt worden van u en uw gezin met de koningin en prinses voor in de krant."
Ik zei dat ik het allemaal prima vond.
"En dan is het gebruikelijk en ook wenselijk dat ons een kopje koffie wordt aangeboden."
Sam liet op precies dat moment een glas vallen. Mijn aandacht ging daar naar uit.
Want anders had ik haar verteld dat ze met z'n allen even lekker zelf een thermosflesje mee hadden kunnen nemen.
Pffffff, de brutaliteit!

Later meer. Denk ook met foto's.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb nog nooit van een heidekind gehoord. Wel van een heideschaap en van Heidi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stelt ook niks voor hoor. Zie het als een medal of honor in Amerika.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oke. Nee die krijg je tegenwoordig al als je een moslim geen gedag zegt.

    BeantwoordenVerwijderen