Pagina's

vrijdag 27 augustus 2010

M'n nieuwe speeltje

Voor de mensen vrouwen chicks die hier puur voor m'n looks komen en altijd al benieuwd waren naar mijn bobbel, hier istie dan. Boven die stang. Nee, niet die! Die eronder gekkies.
Zo jammer hè. Altijd gelijk zo plat. Bah, viezerds!

Voor de andere die hier puur uit interesse komen en zich echt afvraagt wat er zich allemaal in mijn leven afspeelt, hier istie dan.
Mijn splinternieuwe racefiets: Een Bulls Harrier 1.
Ik ben voornemens m'n conditie flink omhoog te smijten en hoe kun je dat het beste doen?
Precies, door te zwemmen.

Maar de fietsverkoper zei dat een overvloed aan water voor een fiets niet aan te bevelen is dus dat zwemmen wordt niets.
Trouwens, denk ook niet dat ik èn m'n fiets in een kleedhokje passen.


Kep zojuist een rondje omgeving gedaan. Moet nog veel leren. Bijvoorbeeld dat de clips waarmee je schoenen vastzitten aan de pedalen niet heel erg makkelijk los gaan. En ook dat er meerdere manieren om op of terug te schakelen zijn.

Maar, Parijs is nog ver. 

12 opmerkingen:

  1. Zo hee. Dat ziet er professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is eens wat anders dan voetbal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat niet jullie achtertuin?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Smitsky: moet je even inzoomen.

    Ik vind vooral het flitsende helmpje mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wees er nog even trots op, binnenkort doet ie ut niet meer. Mannen worden impotent van wielrennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je de foto vergroot dan vind ik vooral je oren er goed uitkomen.. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben je blij me te zien of is dat een handzaam fietspompje in je broek?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fietst dat nou lekker met zo'n knakworst in zo'n zeemleren kruis?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sportief type ben je toch. O nee wacht, dat is alleen nog maar de outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou zweren dat ik hier had neergezet dat ik het zo'n lekker broekje vond. Maar goed, bij deze dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beetje late reactie, maar toch maar even pennen. Moat zegt (die is van het fietsen) dat het een puik dingegie is, maar dat je zadel iets te ver voorover leunt. Ik zie dan weer dat je ouwerwetse sokken draagt, veel te lang, dat hoort net boven je schoen uit te komen. Maar het grootste probleem heb ik met je kleuren. ZWART, wil je dood ofzo. Waarom geen kek roze, dan wordt je teminste gezien als je langsflitst op die mooie nieuwe fiets inplaats van dat je voor je unit wordt gereden

    BeantwoordenVerwijderen