Pagina's

woensdag 18 augustus 2010

Wasdanou? 3



Voor alles is een eerste keer en dus ook voor zoonlief.
Deze foto is genomen tijdens zo'n eerste keer. Zoals je ziet, kijkt hij z'n ogen uit. In Slinkjesjargon heet dat "oog voor elk en ieder detail hebben".


Weet jij wasdanou is?

Wat zal ik nu eens voor prijs weggeven?
Een geboortekaartje. Ja, dat ga ik doen.

Degene die het als eerste (!) weet, krijgt een geboortekaartje.

Succes hoor!


(ps. ontzettend vadsige flapdrol is uitgesloten van deelname)

6 opmerkingen:

  1. Sammie in de trein.... Maar ik krijg sowieso een geboortekaartje, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg toch een kaartje, dussss..

    En nu niet zo stoer gaan doen he...

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sammie in de bus. Op de achterbank.
    Dank je. Mail me maar voor mn adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sammie, onder de noodrem. Beetje pedagodinges onverantwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sam zat voor de allerallerallereerste keer in een..........BUS!!!!

    Jammer, door niemand geraden.

    Misschien dat jullie bij een volgende meer succes hebben.

    BeantwoordenVerwijderen