Pagina's

zondag 29 augustus 2010

Kennis is macht

Ik vind het van uitermate belang dat een kraamkado van toepassing moet zijn op de ontvanger. Stel je voor dat je met iets aan komt dat echt totaal geen nut heeft. Of erger, wat de ontvanger niet eens de moeite waard vindt uit te pakken.
Dat wil je toch niet meemaken?

Ik wil hier dus even onder ede verklaren en aan de wereld duidelijk maken dat ik ontzettend blij ben met mijn gisteren ontvangen poetsdoekjes voor m'n nieuwe speeltje van hieronder.

8 opmerkingen:

  1. je mag een gegeven peerd niet in de bek kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als jij een schone fiets prefereert boven warmgehouden babyteentjes, dan moet je dat helemaal zelluf weten. ;-)

    Maar het zijn wél poetsdoekjes van uitzonderlijke kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reentje, kiek nog 's goud laiverd. Da bin'n tog gain peerd'n ofwel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's toch wel iemand die jou graag mag, de gever daarvan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ken jij überhaupt iemand die mij niet mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb je vast van Eva gehad, denk ik zomaar hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ff wat anders, waarom wordt jouw nieuwe log niet ververst op onze pagina?

    BeantwoordenVerwijderen