Pagina's

maandag 6 september 2010

Wie o wie?

Ik heb het hele weekend, nou ja een deel van zaterdag en een deel van zondag bezoek gehad. Ik vond het heul gesellie en hartstikke leuk hoor, daar niet van maar toch mot ik even iets kwijt.
Er zat onder dat bezoek een stiekemerd.
En die wil ik even dringend spreken!
Wie van jullie heeft zo zitten rocken op de pot dat mijn bril nu los zit?

Ik zit me daar net lekker te plassen zeg, schiet de bril ineens naar links.
Daar is natuurlijk nog wel overheen te komen,

MAAR EEN STUKKIE VEL VAN M'N LINKERACHTERBIL KWAM TUSSEN DE BRIL EN DE POT!

Weet je hoe pijn dat doet?

6 opmerkingen:

  1. Ik niet. Zie mijn reactie bij Jenni.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dacht ik al, met je 2 koffie en 1 unit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, jij dan met je halve unit laten staan. Sjonge jonge, dat maakt indruk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, die heb ik nog gewoon naar binnen gewerkt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toen wij kwamen was het al want ik had bijna hetzelfde probleem.. Ik dacht nog: wat een goedkoop zooitje hier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja nou, we doen ons best hoor!
    Ik ben geen administratief medewerker en Son heeft geen Melkertbaan dat wij luxe kunne veroorloven.
    Wij moeten wèl elk dubbeltje omdraaien.

    BeantwoordenVerwijderen