Pagina's

zondag 5 september 2010

Soms

Soms, heel soms, sporadisch en absoluut af en toe krijgen we wèl een leuk kraamkado.
En soms, heel soms, sporadisch en absoluut af en toe kun je je vergissen in mensen.
Linda, Maurice, Frans en Dagmar zijn gewoon ècht leuke lui.
Het evaluatiegesprek binnen de Slinkjes is positief in hun voordeel uitgepakt.
Ze kunnen vanaf heden rekenen op kerst, verjaardags, paas, rouw en ansichtkaarten.
En geloof me, dan heb je het gemaakt hoor!
Luitjes, wij vonden het wèl leuk!

Oja en Linda, Frans mag hier best 's een keer logeren hoor. Een paar uur.

5 opmerkingen:

  1. Godsamme Linda, de strategie heeft niet gewerkt. We zijn nog niet van ze af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja godverdomme, wat rest ons nu nog Mack? Ik weet het niet meer hoor. Ik heb een hobbenzak aangetrokken, niet gedouched, mijn haar als hooi laten hangen, smerig vreten gekookt, nog getuft op zijn hamburgers.... Ik geef het op. Ben bang dat we toch direkter moeten worden.
    En ik vond Sonja ook gezellig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg, je hoeft na al die gezelligheid niet zo sarcastisch te doen over m'n meissie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig shirt, staat leuk bij die Friese sokjes.

    BeantwoordenVerwijderen