Pagina's

donderdag 2 september 2010

Naar de markt gaan

We krijgen binnenkort kraamvisite. Snap je 'm? Naar de markt = kraamvisite. Op de markt staan kramen en daar ga je naartoe, ergens naartoe gaan is visite. whoehahaha hilarische cryptische omschrijving.
Dus.

Maar we krijgen dus kraamvisite van mijn goede vriend Linda en zijn vrouw Maurice. Ze nemen volgens mij ook de kinderen, Frans en Dagmar mee. Het zal me benieuwen.
Nu denken jullie natuurlijk; Lekker boeiend Anus. En dat klopt. Het boeit ook niet maar het is in zekere zin wel bijzonder. Het wordt namelijk voor mijn modelgezinnetje het allereerste vleselijke contact ooit met de familie Doorsnee.
Ik ken ze allemaal al een tijdje maar dat hou ik liever geheim natuurlijk.

Moet ik mijn gezin er nog op voorbereiden? Nou, dat dacht ik wel ja. Ben al weken bezig met de instructies. Ik noem een "geen plotselinge bewegingen maken", een "knoopjes van kleding gesloten houden om je gevoel binnen te houden" en natuurlijk "het te verwachten taalgebruik".
Maar da's niet alles. Ook vergt de komst van zo'n familie enige aanpassing aan onze gebruikelijkheden. Ik heb 3 extra asbakken klaargezet voor Linda. Ze vertelde me eens dat ze zelfs rookt tijdens de sex. En dan steekt ze er ook af en toe nog een sigaret bij op!
Voor Maurice heb ik een deken klaargelegd om op z'n schoot te leggen. Hij ligt al jaren te geylen op Hyves met vriendinlief. Volkomen kansloos trouwens. De kans is dus zeer aanwezig dat hij de hele tijd met een paalus kollosalus op de bank zit.
Voor de kinderen ben ik niet bang, die zullen zich uitstekend vermaken. Speeltuin is om de hoek. En trouwens, oudste zoonlief is erbij om ze in het gareel te houden.

Enige weg, ik heb er wel sin an. Kraamvisite is altijd wel lachen, vooral omdat het meestal niet te lang duurt.
Voor de zekerheid heb ik 16 zakken paprika ribbeltjeschips gekocht.
Je weet nooit, ze worden toch even losgelaten in de wijde wereld.

11 opmerkingen:

  1. Hij is goed Hermanus, hij is goed. Kep erg gelachen. (geen leedvermaak hoor, hierbij wil ik Maurice en Linda van harte sterkte wensen met Hermanus)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En mag ik nog even opmerken dat deze kleine in de box dezelfde ogen&oogopslag heeft als die van jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eva, dank je. We zullen het nodig hebben. Het lijkt wel of er voor het eerst iemand bij 'm over de vloer komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sensationeel hoor. Ik wens jullie een blij theekransje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jezus... Heb jij er zin in?? Ik heb er geen flikker zin in! Ga je op visite, moet je godsamme zelf je eten meenemen, en koken!

    Moet niet gekker worden!!

    (het is trouwens hamburgers geworden, heule lekkere, en gebakken aardappelen, en als je geen mayonaise in huis hebt dan vind ik je pas echt een lul!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh,ik zie maar 1 ding en dat is die foto hierboven.Wat een scheet!
    Je zou er weer broeds van worden ghe ghe..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAT? Geen snitsels? Te duur zeker? Nouja, een hamburger gaat er voor een keer ook wel in.

    Ist trouwens een probleem dat jij cola krijgt uit de fles waaraan ik 's ochtends, als ik net wakker ben, altijd lurk?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe ze de hartelijke groeten namens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anders kom jij ook nog even. Is toch om de hoek. Lachen man.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou wel willen, maar ik ben bang dat Linda en ik veliefd op elkaar worden en dan bij jou op de bank lichaamssappen gaan uitwisselen. Da's natuurlijk niet zo leuk voor Mister Moraalridder:)

    BeantwoordenVerwijderen