Pagina's

woensdag 8 september 2010

Raf


Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen op dezen kloot die Rafaël altijd zou opstellen. Sterker nog, ik zet  hem als eerste op het bord en flans de rest eromheen.
Rafaël van der Vaart hoort in het rijtje Cruijff, van Hanegem, Bergkamp, de beste voetballers die wij ooit hebben gehad.


Hij is bij ver de beste voetballer die we op dit moment kunnen gebruiken in Oranje. De man heeft zoveel techniek, zoveel inzicht, zoveel werklust en zoveel scoringsvermogen.

Maar waarom is hij een wisselspeler bij Oranje en was hij een wisselspeler bij Real Madrid? Simpel, die desbetreffende coaches zijn geen kampioenenmakers.
En met alle respect, dat ben ik wel (kijk maar).
Bertje werd 2e en die gozer van Madrid ook! Zie je?

Denk dat Raffie bij zijn nieuwe club weer de grote ster wordt en als Bertje dan verstandig is, zet hij Wesley er 's een keer niet in. Met z'n maniertjes en vedettegedrag.
Zet Raf op 10 en ik voorspel flitsend combinatievoetbal.
En niet te vergeten, de komende 8 jaar hegemonie in het mondiale voetbal.

Zo, en nu ga ik eerst 's ff koffie pakken.  

3 opmerkingen: